Захист прав споживачів при отриманні послуг у Товаристві з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ФІНЕКСПЕРТ» закріплені Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» від 12.07.2001 № 2664-III

Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян у ТОВ СМАРТ ФІНЕСКПЕРТ , затверджене Наказом директора від 30.11.2021 № 311-з
Положення про захист персональних даних ТОВ СМАРТ ФІНЕСКПЕРТ , затверджене Наказом директора від 01.12.2021 № 112-з
Положення про порядок інформування споживачі ТОВ СМАРТ ФІНЕКСПЕРТ, затверджене Наказом директора від 29.12.2021 № 212-з

Порядок позасудового урегулювання питань

З метою позасудового врешулювання спірних питань, клієнт має право звернутися безпосередньо до Товариства, як надавача фінансових послуг, шляхом направлення письмового звернення на юридичну адресу Товариства: 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Декабристів, будинок 38А/9, або на офіційну електронну поштову скриньку: tovsmartfinekspert@gmail.com, виклавши в чіткій і зрозумілій формі свої зауваження.

Розгляд звернень споживачів фінансових послуг відбувається з наданням обґрунтованої відповіді протягом строку встановленого відповідно до законодавства.

Звернення до уповноважених державних органів з питань додаткового вирішення питань

1. Реквізити органу, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг

Національний банк України

Телефон: 0 800 505 240

Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua

Офіційний сайт bank.gov.ua

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.

2. Реквізити органів з питань захисту прав споживачів

Національний банк України

Телефон: 0 800 505 240

Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.

Детальныше за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Офіційний сайт  dpss.gov.ua

Приймальня:  (044) 279 12 70

Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр) (044) 364 77 80

Електронна пошта info@dpss.gov.ua

Контактна інформація для надсилання звернень:

Поштова адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1

Електронна адреса: z-elena@consumer.gov.ua

Факс (044)-279-48-83

Телефон (044)-279-79-89